Garancijsko obdobje v Sloveniji za celoten asortiman izdelkov znamke Tefal velja 2 leti.

Tefalova 2-letna garancija zajema samo domačo in zasebno uporabo. Za vse druge načine uporabe je omejena na 1-letno komercialno garancijo. Za ogled garancijskih pogojev za vaš izdelek izberite enega od spodnjih asortimanov izdelkov.

 

 

Kako svoj električni izdelek odnesem na popravilo, ko ima garancijo?

  • Izdelek ste kupili pri prodajalcu naše blagovne znamke: izdelek odnesite do našega serviserja, ki vam je najbližje, poiščete ga s klikom na ta gumb, da lahko izkoristite našo zavezanost za popravljivost.
  • Ali pa ga odnesite do prodajalca, kjer ste ga kupili (oziroma kontaktirajte prodajalca, če ste ga kupili na spletu).

Kako svoj električni izdelek odnesem na popravilo, ko garancija ne velja več?

  • Svoj električni izdelek lahko popravite sami s pomočjo spletne strani FAQs (pogosto zastavljena vprašanja).
  • Ali pa izdelek odnesete do našega pooblaščenega serviserja. Najbližjega lahko poiščite s klikom tukaj.

Mali gospodinjski aparati za domačo rabo

Nise našli informacij, ki jih potrebujete? Navežite stik z nami

Posoda za kuhanje, peko in Lonec pod pritiskom

Nise našli informacij, ki jih potrebujete? Navežite stik z nami

Garancija za dodatke – nadomestne dele – kuhinjske pripomočke – posodo za pijačo in posodo za shranjevanje hrane

Nise našli informacij, ki jih potrebujete? Navežite stik z nami

Vaša zahteva se nanaša na kuhinjsko posodo

V času garancije je na voljo več možnosti:
  • Izdelek ste kupili pri prodajalcu naše blagovne znamke: izdelek odnesite do našega serviserja, ki vam je najbližje (oziroma kontaktirajte prodajalca, če ste ga kupili na spletu).
  • Izdelek ste kupili na naši spletni strani: da bi olajšali obdelavo zahteve, nam prek obrazca naš kontaktni obrazec posredujte:
  • Dokazilo o nakupu;
  • Fotografijo vašega izdelka (po potrebi znotraj in zunaj).

Kuhinjske posode ni mogoče popraviti, zato popravila v tem primeru niso možna.


Kaj je mednarodna garancija?

    To je garancija, ki vam omogoča vse njene prednosti ne glede na državo nakupa izdelka in državo vašega prebivališča, v vseh državah, navedenih v prenosu zgoraj.

    Vseeno pa se lahko obdobje garancije za izdelek v vsaki državi razlikuje. V takih primerih je treba za dolžino trajanja garancije upoštevati državo, kjer ste izdelek kupili.


Kaj pomeni predanost za popravljivost 15 let?

    Ugodne cene rezervnih delov in razpoložljivost mreže pooblaščenih serviserjev so del naše zavezanosti za popravljivost 15 let.

    Pokrov na vašem aparatu znamke Tefal se ne zapira več, vaš aparat pa ni več v garanciji? Ni vam potrebno ponovno kupiti celotnega aparata! Pokrov lahko naročite v naši prodajalni za dodatke. Tako vam bo vaš izdelek služil dalj časa in narava vam bo hvaležna!

    Ugodne cene rezervnih delov kot tudi razpoložljivost omrežja pooblaščenih serviserjev, ki izvajajo popravila, so prav tako del naše zavezanosti za popravljivost naših izdelkov v obdobju 15 let po pošteni ceni.